dijous, 11 de juliol del 2013

CC Shorts Mi rincón de mariposas (1)

Aquí van els primers shorts que he fet per al cosim plegades de Mi rincón de mariposas. Dawn, l'autora de MRDM, ens va proporcionar dos patrons, un de nen i un de dona i un munt de possibilitats per fer-los al nostre gust. Jo he optat pel patró infantil i he fet una versió una mica vintage inspirada en els típics pantalons d'atletisme dels 80.

Aquí van los primeros shorts que he hecho para el cosemos juntas de Mi rincón de mariposas. Dawn, la autora de MRDM, nos proporcionó dos patrones, uno de niño y uno de mujer y un montón de opciones para hacerlos a nuestro gusto. Yo he optado por el patrón infantil y he hecho una versión un poco vintage inspirada en los típicos pantalons de atletismo de los 80.

Amb el patró de Dawn com a base, he seguit els passos d'aquest tutorial de Made. La part més difícil ha estat fer el biaix jo mateixa i cosir-lo però ha valgut la pena perquè m'agrada molt com queda combinat amb la peça de la cintura. Aquesta l'he feta tal i com ho explica Rojo Ababol en aquesta entrada.

Con el patrón de Dawn como base, he seguido los pasos de este tutorial de Made. La parte más difícil ha sido hacer el bies yo misma y coserlo, pero ha valido la pena porque me encanta como queda combinado con la pieza de la cinturilla. Esta última, tal como explica Rojo Ababol en esta entrada.

Amb la costura em passa una cosa, que sóc una ansiosa i, per fer les coses massa de pressa, arriben les errades, és clar. Aquesta vegada no podia ser menys: segons el tutorial, el biaix s'ha de posar per tota la part davantera del short i arribar fins una mica per sobre de la corba de la part del darrera. Doncs en un dels camals ho vaig fer a l'inrevés i, com que odio no em donava temps a descosir, vaig fer un "apaño" cutre. 

Con la costura me pasa una cosa, que soy una ansiosa y, por hacer las cosas demasiado deprisa, llegan los fallos, claro. Esta vez no podía ser menos: según el tutorial, el bies se coloca en toda la pieza delantera del short y tiene que llegar hasta unos centímetros por encima de la curva de la pieza trasera. Pues en una de las perneras lo hice al revés y, como odio no me daba tiempo a descoser, hice un apaño cutre.

Mentre estava cosint vaig tenir molt dubtes de si la talla seria la correcta perquè els veia enormes per a la Valentina que té un any i 9 mesos. Se suposa que el patró és una talla 3-4 anys però que s'adapta perfectament a nens més petits amb bolquers. No obstant això, vaig penar que aquest estiu no els estrenaríem però, sorpresa! li senten de meravella. La meua xiqueta està creixent a marxes forçades.

Mientras cosía tenía muchas dudas de si la talla sería la correcta porque los veía enormes para Valentina, que tiene un año y 9 meses. Se supone que el patrón es una talla 3-4 años pero que se adapta perfectament a niños más pequeños con pañal. Aún así, pensé este verano no los íbamos a estrenar pero, ¡oh sorpresa! le quedan de fábula. Mi niña está creciendo a marchas forzadas.

Dawn, moltes gràcies per aquest cosim plegades, pels patrons, pels teu consells i per ser una font contínua d'inspiració. 

Dawn, muchas gracias por este cosemos juntas, por los patrones, por tus consejos y por ser una fuente contínua de inspiración.

Tiqueu aquí per veure totes les versions dels shorts de dona i aquí per als infantils.

Clicad aquí para ver todas las versiones de los shorts de mujer i aquí para los infantiles.

14 comentaris:

  1. Que fresquets i que bonics!

    ResponElimina
  2. què macos!!! m'encanta el toc del biés a joc amb la cintura!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Dawn, pels dos patrons. T'asseguro que els hi treuré molt de partit aquest estiu. Una abraçada.

      Elimina
  3. Els shorts m'anxissen i lo que mes de tot la Claudia Shifer que els porte.(su auela M.T.)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pos la faena va ser meua per aconseguir que es posés a la foto. La vaig haver de subornar amb un biberó i tot!

      Elimina
  4. Qué telas más chulas!! Me encanta la idea del bies... queda genial con la cinturilla a juego ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que a pesar de que me parece una lata (por no decir coñazo) hacer el bies, queda fenomenal. Un abrazo.

      Elimina
  5. M'agraden molt els teus shorts també!! les teles triades, la forma i el detall del bies!! (jo últimament m'hi estic aficionant a això del bies... suposo que li acabes agafant el tranquillo)

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi em resulta una mica antipàtic cosir el bies perquè, com que no ho faig prou segura, cuso en tensió. Però reconec que el resultat és molt bonic si hi ha una bona combinació de colors/estampats. Ens seguim! Una abraçada.

      Elimina
  6. ¡Qué monos! Y lo mejor es que el año que viene aún le valdrán, si le quitas el pañal (y puede que incluso el siguiente, que yo este año no he comprado apenas nada y tengo dos niñas que se llevan 15 meses compartiendo ropa como unas campeonas).

    Me encanta el toque ochentero. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Marisunflowers! Yo he aprovechado mucha ropa que le cosí/compré el año pasado porque lo que eran vestidos ahora són tops. Me encanta coser pensando que le va a durar. Un besito.

      Elimina
  7. Han quedat molt bonics! la convinació de teles és molt xula!!Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Bàrbara. A més són molt còmodes, segur que en faig un parell més. Una abraçada.

      Elimina