dimarts, 12 de novembre del 2013

Falda Siri 2.0

Diuen que es bo tot el que es fa desitjar. I si es tracta d'estrenar una faldilla tan molona com aquesta, no és bo, és boniiiiiissim! Amb gairebé un mes de retard, us presento la meva versió de la faldilla Siri 2.0 de La Pantigana dins la primera edició de la MsMísima Sew Week. Que què és això? Doncs passeu-vos pel bloc de La Pantigana i ella mateixa us ho explicarà.

Al tema. Tatxan, tatxan, aquesta és la meva Siri 2.0. 

Nunca es tarde si la dicha es buena, dicen. Y si la dicha es estrenar una falda tan molona como esta, la dicha es buenísima. Con casi un mes de retraso, os presento mi versión de la falda Siri 2.0 de la Pantigana para la primera edición de la MsMísima Sew Week. Y eso qué es lo que es? Pues pasaros por el blog de la Pantigana y ella MsMísima os lo explicará ;-)

A lo que íbamos. Tachán, tachán, esta es mi Siri 2.0.

No me he podido resistir al rabioso colorido de la Eivor Leva
Es tracta d'una faldilla básica que jo he fet en texà negre una mica elàstic. Va bé que sigui elàstic perquè, al no portar cremallera, l'he pogut fer una mica més estreta que el patró de la meva talla i igualment em passa pels malucs. El que té d'especial, com podeu veure és la solapa assimètrica que va  sobre la faldilla. I el millor de tot és que és reversible! 

Se trata de una falda básica que yo he realizado en tejano negro un poco elástico. Va bien que sea elástico porque, al no llevar cremallera, la he podido hacer un poco más estrecha de lo que marca el patrón para mi talla e igualmente me pasa por las caderas. Lo que tiene de especial, como podéis ver, es la solapa asimétrica que va sobre la falda. Y lo mejor de todo es que es reversible!

La otra cara de la solapa, el revés del tejano para los días en que me sienta más discreta

La cintura va rematada amb tela de puny de color negre. Com em passa sempre, vaig fer-lo massa gran i notava la faldilla una mica fluixa. Tampoc crec que m'arribés a caure però, per si de cas, vaig obrir una mica la costura de la cintura per l'interior i hi vaig passar un cordó de cotó. Així vaig més segura. 

La cintura va rematada con tela de puño en color negro. Como siempre, lo hice demasiado grande y notaba la falda un poco suelta. Tampoco creo que me llegara a caer pero, por si acaso, abrí un poco la costura de la cintura por la parte interior y pasé un cordón de algodón. Así voy más segura.






El truco del almendruco

El baix el vaig deixar rematat amb l'overlock. La idea era fer una voreta simple però, per casualitat, tenia l'overlock enfilada en gris i m'agrada molt com queda. Que voleu veure com em para? Vaaaaa, no em faré més de rogar.

El bajo lo dejé rematado con la overlock. La idea era hacer un dobladillo simple pero, por casualidad, tenía la overlock enhebrada en gris i me gusta mucho como queda. Que que queréis ver cómo me sienta? Vaaaa, no me haré más de rogar.

Valentina no se quiso perder la sesión de fotos
No cal ni dir que ja está més que estrenada... dues vegades! Nivell de satisfacció: 10/10. No obstant això, la propera vegada que en faci una (perquè hi haurà una propera) intentaré escollir teles més lleugeres per a la solapa. La combinació texà + loneta ha resultat una mica massa rígida. Potser un cotó tipus patchwork?

No hace falta aclarar que ya está más que estrenada... dos veces! Nivel de satisfacción: 10/10. Sin embargo, la próxima vez que haga una (porque habrá una próxima) intentaré escojer telas más ligeras para la solapa. La combinación tejano + loneta ha resultat un poco demasiado rígida. Quizás un algodón tipo patchwork?

Más contenta que una costurera con falda nueva!
Aquí podeu veure el recopilatori de Siris 2.0

Aquí podéis ver el recopilatorio de Siris 2.0

Como us he comentat al començament, vaig amb un mes de retard a la MsMísima Sew Week., així que aquesta setmana torna a tocar! Per al mes de novembre, la proposta és fer unes calcetes estil retro amb patró de Pandielleando. I com que no vull que em torni a passar el mateix, ahir ja vaig tallar la tela i ho tinc tot preparat per cosir-les dins de termini. Ho aconseguiré?

Como os he comentado al principio, voy con un mes de retraso en la MsMísima Sew Week., así que esta semana vuelve a tocar! Para el mes de noviembre, la propuesta es hacer unas braguitas retro con  patró de Pandielleando.Y como no quiero que me vuelva a pasar lo mismo, anoche preparé el patrón, corté la tela y ya lo tengo todo preparado para coserlas dentro de plazo. Lo conseguiré?

6 comentaris:

  1. !que boniques que tan quedat filla¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro molt que t'agraden. Com veus, la cara estampada és molt del meu estil "discret"

      Elimina
  2. Qué bonita! Me encanta esa tela!!! qué buena idea la del cordón, creo que tendré que hacer lo mismo, porque en mi obsesión para que no me apriete demasiado también queda un poco floja!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si lo haces, te aconsejo que hagas un par de ojales a mano. En otra prenda con cintura de puño lo intenté con el pie de ojales de la máquina y fue un poco desastroso. Un saludo!

      Elimina
  3. Maquísima. Jo, per teles de punt faig els "ojales" amb una mica de fliselina, jejeje.

    ResponElimina