dilluns, 10 de juny del 2013

Leggings Naii

Us en recordeu del meu primer intent amb els leggings del CC de Naii? Doncs, com que dels errors se n'aprèn, a la segona sí que me n'he sortit. A aquella entrada ja us en vaig fer un petit avanç però ara els podeu veure acabats... i estrenats.

Os acordáis de mi primer intento (fallido) con los leggings del CC de Naii? Pues, como de los errores se aprende, a la segunda sí que he triunfado. En aquella entrada ja os hice un pequeño avance pero ahora los podéis ver acabados... y estrenados


La tela de és punt és de La pantigana shop i és una delícia. Té un tacte súper agradable i no m'ha donat gaire problema per cosir-lo. Les costures estan fetes amb la overlock i els baixos i cintura amb la màquina plana y costura en ziga-zaga.  Els apliques inversos són reciclats d'una samarreta de propaganda (de cervesa)

La tela de punto es de La pantigana shop y es una delicia. Tiene un tacto súper agradable y no me ha dado demasiados problemas para coserlo. Las costuras estan hechas con la overlock y los bajos y cintura con la máquina plana y costura en zigzag. Los apliques inversos son reciclados de una camiseta de propaganda (de cerveza)


He tornat a fer la cintura com en el aquest tutorial però crec que si en cuso uns altres (que ho faré segur) ho faré al mètode tradicional amb imperdible i goma per dins o amb puny perquè no hi ha manera que la ziga-zaga sobre la goma quedi bé. Sempre "salten" alguns punts. Algú em sap dir per què passa això i si es pot solucionar?

He vuelto a hacer la cinturilla según este tutorial pero creo que si coso otros (que lo haré seguro) lo haré al método tradicional con imperdible y elástico por dentro o con puño porque no hay maneda de que el zigzag sobre el elástico me quede bien. Siempre "saltan" algunos puntos. Alguien me sabe decir por qué pasa eso y si se puede solucionar?

Estos son los primeros leggings pero el los segundos me ha pasado lo mismo


També m'hagués agradat que l'aplique de lluna quedés una mica més amunt però abans de tancar-los no vaig saber veure on quedarien un cop posats els leggings. De totes maneres, el que és més important és que a la destinatària no li importa gens si les costures estan perfectes o si salta algun punt. La Valentina està encantada amb els seus nous leggins amb "etela" i "unaaa" i la seva mare més encara, de veure-la tan feliç.

También me hubiera gustado que el aplique de luna quedara un poco más arriba pero antes de cerrarlos no supe ver a qué altura quedaría una vez puestos los leggings. De todas formas, lo más importante es que a la destinataria no le importa nada si las costura estan perfectas o si salta algún punto. La Valentina está encantada con sus nuevos leggings de "etela" y "unaaaa" y su madre más, de verla tan feliz.


14 comentaris:

  1. Se li dóna cada cop millor, això de fer de model :) T'han quedat xulíssims!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Sònia! Ara ha après a posar i està imparable. Si vols, li faig una versió bombatxos per al Nil a conjunt. Aquesta combinació de colors és genial.

      Elimina
  2. Han quedado chulísimos!!
    Las bastas en la máquina son toooodo un misterio, expediente X más bien, pueden tener cualquier motivo o ninguno...
    Prueba haciendo una cinturilla aparte y metiendo dentro la goma luego, cósela al leggin. Es como si pusieras puño. Yo lo hice así y queda fenomenal ;-)
    Me quedo por aquí
    besico

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bienvenida! Ya vi en tu entrada de los leggins lo de la cinturilla aparte y me gustó mucho la idea. Quedan muy bien acabados. En los próximos lo probaré. Un besito.

      Elimina
  3. Respostes
    1. Muchas gracias, María. Cómo fue el día mundial de tejer en público? Besitos.

      Elimina
  4. Me encantan esos apliques!
    Preciosos los leggings!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias, Gloria. La verdad es que es una manera rápida y resultona de personalizar cualquier prenda. Yo los pongo en camisetas compradas y quedan geniales. Un abrazo.

      Elimina
  5. ♥♥♥me encanta tu peke, que barrigota :D jejeje , bueno ah, los leggings, ya veo estrellas en todos, estan muy chulos! lo de las puntadas me pasa tb, no me gusta nada coser en los elasticos, lo hago solo en los boxers.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias por compartir este patrón tan bueno. Lo utilizaremos mucho porque va comodísima con ellos. En los próximos no coseré sobre el elástico porque aunque no se note mucho, odio que las costuras no estén más o menos decentes. Un abrazo.

      Elimina
  6. M'encanten. Les ratlles són la meva perdició, no ho puc evitar. I les aplicacions queden tan bé. El tema de saltarse punts, jo crec que amb un apuntada recta també t'hagués passat, no? Misteris de la costura, de vegades passa i de vegades no.

    Fes-nos un favor, i desconnecta la verificació de paraules, jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostras, no era conscient de tenir-la activada. Ara mateix la desconnecto. A mi també em fa molta ràbia.

      Elimina
  7. La moda infantil no és el meu fort (bé, ni infantil, ni juvenil, ni viejil... jeje), però m'encanta el teu bloc, Lupe!!

    Està tot molt currat, tant la part costurero-creativa prèvia com l'explicació il.lustrada posterior i el format del bloc en general.

    M'agradaria seguir el teu exemple, però sóc una vaga de collons...

    Endavant, costurera compulsiva!! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Maria, m'has tret els colors... No sé si podré mantenir aquest ritme de publicacions molt més temps perquè, en realitat, a mi em passa el mateix que a tu i no sóc gens constant. Però mentre em duri la "neura" aquí estaré, donant guerra amb les meues costuretes. Hem de quedar abans de les vacances, eh? Petuuuuuuns!!!

      Elimina