dilluns, 24 de juny del 2013

Un altre barret Oliver+S / Otro sombrero Oliver+S

El tenia tallat des de'l CC que va organitzar Naii però, en el seu moment, no em va donar temps de rematar-lo i s'havia quedat a la meua capsa de costures pendents. Després de l'experiència agafada amb el primer barret, aquest segon ha resultat molt ràpid de cosir, tot i que s'ha de reconèixer que el més difícil ja estava fet: triar les teles i tallar-les.

Lo tenía cortado desde el CC que organizó Naii pero, en su día, no tuve tiempo de rematarlo y se había quedado en mi caja de costuras pendientes. Con la experiencia adquirida con el primer sombrero, este segundo ha resultado muy fácil de coser, aunque hay que reconocer lo más difícil ya estaba hecho: elegir las telas y cortarlas.

Per una cara he fet servir un fat quarter que em va regalar la ma cunyada i que crec que va comprar a Nido de Abeja, al barri de Gràcia de Barcelona. Si teniu l'oportunitat d'anar-hi, us ho recomano perquè és una botigueta molt maca i amb una selecció d'articles molt cuidada.

Por una cara he utilizado un fat quarter que me regaló mi cuñada y que creo que lo compró en Nido de Abeja, en el barrio de Gracia de Barcelona. Si tenéis la oportunidad de pasaros, os lo recomiendo porque es una tiendecita muy coqueta y con una selección de artículos muy cuidada.

 
L'altra cara és d'un retall minúscul que vaig comprar a Ribes & Casals per menys d'un euro sense saber per què el faria servir i que em va semblar que anava perfecte per aquest projecte perquè es necessita molt poca tela.

La otra cara es de un retal minúsculo que compré en Ribes & Casals por menos de un euro sin saber para qué lo utilizaría y que me pareció perfecto para este proyecto porque se necesita muy poca tela.

No us el puc ensenyar amb "farcit" perquè la Valentina no estava per la labor de fer passes de model. Així que us l'ensenyo amb el meu top model suplent, Hipo.

No os lo puedo ensenyar con "relleno" porque Valentina no estaba por la labor de hacer un posado, así que os lo enseño con mi top model suplente, Hipo.

Tinc un altre barret ja tallat i entretelat però us l'ensenyaré més endavant perquè és un regal i no vull desvetllar el secret abans de temps ;-)

Tengo otro sombrero cortado y entretelado pero ya os lo enseñaré más adelanta porque es un regalo y no quiero desvelar el secreto antes de tiempo ;-)


7 comentaris:

  1. que chulo lupe, ya sabes que si tu peke no quiere ponerse los hipos van a juego ♥ que guapo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias Naii, esta vez estoy 100% satisfecha con el resultado. Ha sido facilísimo de coser, pero tengo que decir que no respeté los márgenes de costura que proponía el tutorial porque ya vi que a muchas lectoras les quedó pequeño. Este es la talla 12-24 meses y como margen de costura sólo le he dado la anchura del prensatelas (unos 0,7 cm) y le ha quedado muy bien de talla.

      Elimina
  2. Molt bonic! Jo de moment tot just he triat les teles, a aquest pas es passa l'estiu i no li he fet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Triar les teles és casi lo més difícil ;-) Si el fas, et recomano que redueixis els marges de costura que diu el tutorial perquè a molta gent li ha quedat petit. Jo aquest l'he fet posant com a marge de costura la poteta del premsateles i m'ha quedat perfecte de talla. Una abraçada.

      Elimina
    2. Gràcies pel consell, ho tindré en compte!

      Elimina
  3. Qué chula la tela de hipopótamos, yo también quiero repetir ahora que lo tengo fresco, que para el primero me compliqué mucho!!! por cierto, me quedo por aquí que me gusta lo que veo!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ya verás como el segundo te va a salir mucho mejor. Bienvenida! Un abrazo

      Elimina