dimarts, 29 d’octubre del 2013

Maratón Telaria: Retro

Torno al bloc després d'una aturada de més de dos mesos en els que han passat moltes coses. Bé, de fet només n'ha passat una però grossa: m'he casat. Us dec un post explicant-ho perquè tinc una costura relacionada amb el casament que us ensenyaré quan pugui. Però avui us vull ensenyar la meva primera aportació a la Marató Telaria.

Regreso al blog después de un parón de más de dos meses en los que han pasado muchas cosas. Bueno, de hecho sól ha pasado una pero gorda: me he casado! Os debo un post explicándolo porque tengo una costura relacionada con la boda que os enseñaré cuando pueda. Pero hoy os quiero enseñar mi primera participación en el Maratón Telaria.
 
Aquesta primera setmana era la Setmana Retro. Podíem cosir el que vulguéssim però amb l'única premisa que havia de tenir un estil vintage. Com que tenia poc temps y havia de tirar de les teles que tenia a casa, vaig optar per un vestidet de línia trapezi en teixit de pota de gall que m'havia sobrat d'un vestit meu. Per trencar una mica la seriositat del blanc i negre, vaig fer una agulla a conjunt amb feltre verd i roig i un botó folrat.

Esta primera semana era la Semana Retro. Podíamos coser lo que quisiéramos con la única premisa de que tenía que tener un estilo vintage. Como iba un poco justa de tiempo y tenía que tirar de las telas que había por casa, opté por un vestidito de línea trapecio en un tejido de pata de gallo que había sobrada de un vestido mío. Para romper un poco la seriedad del blanco y negro, hice un broche a comjunto con fieltro rojo y verde y un botón forrado.
Estic moderadament contenta amb el resultat. Com a cosa positiva, el patró el vaig treure jo mateixa d'un vestit de la Valentina i és la primera vegada que dibuixo un patró. Sí, ja sé que un vestit trapezi no és res de l'altre món, però per alguna cosa es comença, no? Com a cosa menys positiva es que el vaig voler rematar escot i sises amb cinta de bies a mode de vistes i els acabats no són massa polits. I com a cosa negativa, que el vaig fer massa just de sisa i no sé si serà suficientment còmode. En fi, hauré de seguir treballant en el patró.

Estoy moderadamente contenta con el resultado. Lo positivo es que el patrón lo saqué yo de un vestido de Valentina y es la primera vez que dibujo un patrón. Si, ya sé que un vestido trapecio no es nada del otro mundo, pero por algo se empieza, no? Lo menos positivo es que quise rematarlo con bies a modo de vistas y los acabados no son demasiado pulidos. Y lo negativo es que lo hice demasiado justo de sisas y no sé si va a ser suficientemente cómodo. Bueno, habrá que ir trabajando en el patrón. 
De totes maneres, crec que l'estil retro sí que està aconseguit. No li trobeu un aire molt ye-ye? No us oblideu de passar-vos pel mur de Flickr de la Setmana Retro. Hi ha propostes realment increíbles!

De todos modos, creo que el estilo retro sí que está conseguido. No le encontráis un aire muy ye-ye? No os olvidéis de pasaros por el muro de Flickr de la Semana Retro. Hay propuestas realmente increíbles!


I aquesta setmana a la Marató Telaria, Knits així que, a cosir!!!!

Y esta semana en el Maratón Telaria, Knits, así quel a coser!!!!

2 comentaris:

  1. El vestit moníssim, com la petita! La veritat és que sí que amb la tela i laforma a quedat ye-ye total!
    Enhorabona per la boda!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Enhorabona a tu. Ja veuràs que bé t'ho passaràs cosint per a la nena. Els nens estan molt bé però les nenes tenen taaaaantes possibilitats ;-)
      Una abraçada i a gaudir-ho molt.

      Elimina