divendres, 3 de maig del 2013

Tornem-hi / El retorno

Malgrat que m'havia autoconvençut que lo de tenir un bloc no era per mi, no m'he pogut resistir a tornar-ho a intentar... per tercer cop. El detonant, la meva relativament recent afició per la costura.

A pesar de que me había autoconvencido de que tener un blog no era para mi, no me he podido resistir a volverlo a intentar... por tercera vez. El detonante, mi relativamente reciente afición por la costura.



Ma mare sempre ha cosit (amb una Singer de pedal preciosa que li va regalar el seu avi quan tenia 13 o 14 anys) però mai m'havia decidit a provar-ho. No obstant això, fa un parell d'anys, quan estava embarassada de la xiqueta, la "síndrome del niu" em va obligar a comprar-me una màquina i em vaig llençar a cosir compulsivament robeta per a la Valentina.

Mi madre siempre ha cosido (con una Singer de pedal preciosa que le regaló su abuelo cuando tenía 13 o 14 años) pero nunca me había decidido a probarlo. Sin embargo, hace un par de años, cuando estava embarazada de la niña, el "síndrome del nido" me obligó a comprarme una máquina i me lancé a coser compulsivament ropita para Valentina.

I a partir d'aquí vaig descobrir tot l'univers costuril de la blogosfera i el cercle es va tancar: havia de ressucitar el bloc que vaig crear en el seu moment per penjar fotos de les cosetes de feltre que feia aleshores i que havia abandonat vilment. Però mai trobava el moment...

Y a partir de aquí descubrí todo el universo costuril de la blogosfera y el círculo se cerró: tenía que resucitar el blog que creé en su momento para colgar fotos de la cositas de fieltro que hacía entonces y que había abandonado vilmente. Pero nunca encontraba el momento...

Doncs el moment ha arribat en forma del sewalong del Top Abril de Naii. Encara no el tinc acabat perquè m'he encallat amb la cremallera però espero tenir-lo a temps per enllaçar-lo.

Pues el momento ha llegado en forma del sewalong del Top Abril de Naii. Aún no lo tengo terminado porque me he encallado en la cremallera pero espero tenerlo a tiempo para enlazarlo.


Fins aviat!

Hasta pronto!

2 comentaris:

  1. Jaja.. El meu blog filsanddraps es el segon blog que tinc... I aquest desde l abril...i ja posats a tirarme a la piscina, amb unes amigues fem un col.lectiu anomenat mifuku... Aixi que anims i a veure si aquest cop les dues conseguim que tirin endavant!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina alegria veure un comentari en la meva primera entrada (de la segona era del bloc, jeje) Ja m'he fet seguidora de mifuku, m'agrada molt el que feu. Ens seguim!

      Elimina